torsdag 9. januar 2014

Tre år

Den morsomste jenta jeg vet om, ber om fart helt opp i skyene når hun sitter på huska. Og mener det.

Den vakreste jenta jeg vet om, har smilehull. Og alltid bustete hår.

Den tøffeste jenta jeg vet om, kjører voksenkaruseller. Og hopper i vannet uten å sjekke om noen tar henne i mot først.

Den staeste jenta jeg vet om, smeller med dørene når hun er sint. Og gjemmer seg under bordet når hun ikke vil gå ut.

Den klokeste jenta jeg vet om, sier at hun elsker deg. Uten å vite hva det betyr. Men allikevel mene det.

Den fineste jenta jeg vet om fyller tre år i dag.


Gratulerer med dagen kjære Annaen vår!

18 kommentarer:

Marsvinet sa...

Gratulerer til Anna og foreldrene!

Her på Sandaker sa...

Takk Marsvinet! Bursdag er så stas! :)

Åshild sa...

Gratulerer med dagen.

Mitt første barnebarn er drøyt 8 mnd og det er så artig å følge utviklingen igjen. 1 års gaven står klar allerede.

Camulen sa...

Gratulerer med dagen!

Her på Sandaker sa...

Åshild: Takk! Ja, det er på dager som dette at man (ekstra) savner myke åttemånders lår, av bitteliten baby, og gleder seg over alt som har skjedd siden da. Heldige er vi. :)

Her på Sandaker sa...

Camulen: tusen takk!;)

Livet, døden, kjærligheten og bamsemums sa...

Hipphurra for en fin jente! (og for mamman hennes :) ) Det er fint med feiring, litt mimring bakover og å se bursdagsbarnet ekstra godt den dagen!

Her på Sandaker sa...

Livet, døden, kjærligheten og bamsemums: Takk!! Ja, akkurat slik er det:)

TreTette sa...

Gratulerer så mye med dagen til jentungen! Treåringsbursdag er så stas! Gutta boys hilser også, jeg måtte forklare at jeg skrev til ei bursdagsjente :)

Tone sa...

Du skriver fantastisk nydelig. Jeg sparer på ordene dine slik at jeg kan gi dem videre til mine jenter en dag!

nadja sa...

HIPP HIPP HURRA!

Så nydelig det forrige innlegget ditt var, Carina. <3

Livet i Casa Didriksen sa...

Hjertelig gratulerer med dagen. Både du, pappaen og Anna.

Pia sa...

Gratulerer så mye med treåringen - regner med at hun har blitt feiret i helgen!

paaskeharen sa...

Fint.

Anonym sa...

Gratulerer med de tre!

Katrine sa...

Åh, så fint! Du er så flink til å sette ord.. På fine, sterke store ting :)
Hurra for Anna - som er en nydelig personlighet!!

nadja sa...

Jeg liker dere, jenter. Tror både du og Anna er skikkelig kule. Nesten litt sånn at jeg skulle ønske at jeg kjente dere på ordentlig. Men det er fint å lese dine kloke ord også.

Her på Sandaker sa...

Nadja: åh, det var skikkelig fine ord, som traff! Vet du, at jeg skulle ønske at jeg kjente dere også! ;) kanskje vi rett og slett må møtes en dag? ;)