lørdag 19. januar 2013

30

Det er ikke bare Anna som har bursdag om dagen. Jeg er også januarbarn, og fylte faktisk 30 år denne uken. I den forbindelse lærte jeg et par nyttige ting.

Slik som, hvis man går ut for å feire de nevnte år på fin restaurant, og velger å flotte seg litt ekstra ved å oppgradere trerettersen til femretters, sånn i siste liten. Da kan det være greit å huske på at det innebærer at det ikke bare er to ekstra matretter som skal få plass i magen. Men også et par ekstra glass vin.

I den forbindelse kan det også være greit å være klar over at både femstjerners og fremrettet, kommer før femretters på autokorrekturen.

Det var, med andre ord, en alle tiders dag!

6 kommentarer:

Åshild sa...

Håper at både maten og vinen smakte. Også gratulerer med dagen.

Her på Sandaker sa...

Takk Åshild! Både mat og vin smakte utmerket;) klem

Livet i Casa Didriksen sa...

Grattis! Har vært ute for, ikke en femretters, men en syvretters der vi var omtrent alene i restauranten og kelneren var svært så spandabel med vinen. Jeg drakk vann, og bra var det da min kjære skulle hjem igjen til hotellet :) :)

Anonym sa...

Gratulerer! Hørtes ut som en utmerket feiring:)

Her på Sandaker sa...

Haha, Livet i Casa Didriksen! Syvretters hørtes nesten farlig ut..hehe. I hvert fall om det var hverdag, slik som på min bursdag:) Takk for gratulasjon!

Her på Sandaker sa...

Takk Rips og Vanilje! Det var det jammen meg også:) Bursdag er stas, for store og små!