lørdag 8. oktober 2011

Snerpete?

Sånn ca hvor gammel og snerpete begynner man å bli når man må skru av radioen hver gang den spiller "Følese" av Admiral P? Når man slipper alt man har i hendene og løper til for å skru ned lyden før man får vondt i hele kroppen? Før blodet begynner å overkoke?

Og nei, ikke på grunn av musikkens sjanger eller kvalitet. Jeg har allerede innsett at dette er min lillesøsters musikk. Men fordi han insisterer på å synge "meg og deg." Først meg, og så deg. Og man nevner da aldri, aldri, seg selv først. Gjør man vel? Selv ikke om han insisterer på at det vil gå aldri så bra med oss.

Nei, jeg nekter å skifte radiokanal. Så gammel er jeg faktisk ikke.

2 kommentarer:

Astrid sa...

Før sto radioen alltid på P3 i vårt hjem. Nå står den alltid på P2. Mon tro om det har sammenheng med å runde 30...?

Mammadamen sa...

Herlig at jeg ikke er alene om slik irritasjon;) Forøvrig er jeg også på P2 hva angår radiokanal, men om ti år er det vel heller P1 ... .P4 blir det dog aldri!