lørdag 1. oktober 2011

Bestis

I går var jeg hos Annas oldemor, min mormor, og hentet fem hjemmestrikkede gensere, syv bukser, mange luer og enda flere sokker. For å nevne noe. Alt skredderstrikket til den lille damen. "Vi er ikke flinke nok til å ta vare på gamle tradisjoner," tenkte jeg på vei hjem. For strikking skjønner jeg ingen ting av.

Men først og fremst tenkte jeg at besteforeldre er en fin ting. Heldige meg som har mine i live. Heldige de som er så friske at de kan delta aktivt i både barnebarn og oldebarns liv.Og heldige Anna som absolutt ikke kommer til å fryse i vinter.

2 kommentarer:

Ellen sa...

Jeg skulle blitt bestis med din mormor når jeg hadde sjansen ;). Anna kommer til å bli superfin i de nye klærne!

Her på Sandaker sa...

Asså, jeg tror ikke mormor er strikt på friendsrequesta :)